Thursday, April 2, 2009

Ornitológusoknak és normális embereknek egyaránt :)

by Dáv

Ismertetem az Ausztrál városi madárvilágot hátha érdekel valakit :)

Galambbal itt egyátalán nem találkoztam, csak Brisbaneben láttam kettőt múlt héten.

Helyette 4-5 gyakran előforduló faj kószál errefelé..

Az egyikről, amelyik még leginkább galambszerű sajnos nem sikerült még fotót csinálnom, mert ők a legparázóbbak.. de majd igyekszem..

A leggyakoribb ez a dög:















Nagyobb, vagy akkora mint egy csirke, kötélidegei vannak, az se zavarja ha fél métere mész el mellette bringával, és ők sétálnak be leginkább lakott területre, ami a méretüket tekintve vicces élmény.. általában csak mászkálnak, de láttam már repülni, szóval képes rá..

















A másik gyakori ez a kisebb, galambméretű fekete-fehér cucc:












































Van még egy rakat varjú is, de olyat már láttatok eleget :)

Ami még érdekes, hogy élnek szabadon papagájok. Tényleg szépek, le is szállnak néha a kertben, mert komálják az egyik fa virágát. Próbáltam lefotózni, néha egész jó szögben volt, de abban a pillanatban, hogy lenyomtam a gombot, a szemétláda beugrott egy ág mögé. Mikor ezt már harmadszor megcsinálta kijött belőlem egy "Na a kurva anyád" mire elrepült :))

Szóval ez lett a legjobb fotó:

No comments: