Wednesday, March 25, 2009

Hozom a formámat..

by Dav

Eddig azért nem jöttek uj bejegyzések, merthogy fotoztam es a blog képpel egyutt jo.
Szoval elöször ugy volt hogy megvarom mig lesz gyors netünk, hogy azon töltsem le a telefon progiját (persze végül Riics töltötte le) amivel feltehetem a képeket. Ilyen netünk van majdnem két hete.
Csakhogy addigra (ás most kanyarodunk rá arra az utcára, ami elvezet minket a cimben rejlö enigma kibontásaához) elvesztettem a telefont.
De azért vágtam, ennyire nem vagyok kretén, meg van az valahol. Arra gondoltam Macsek kocsijában lesz mert volt h. kocsikat cseréltünk. Tartott egy hétig ennek lekommunikálása...
De azt mondták nincs a kocsiban.
Még maradt az h. ott van az, csak Macsek nem nézte meg alaposan (bocs Macsek) és majd ha arra megyünk megnézzük. Igy telt el meg egy hét (persze Riics volt közben náluk, és persze elfelejtette), mire ma, Kristel kitakaritottuk a saját kocsinkat, ahol....

















...mondjam tovább? :)

No comments: