Monday, March 2, 2009

Vasárnap és sulikezdés

by Dav

Vasárnap benézett hozzánk Ani, vagyis felvettük a vonatállomáson, aztán kábé az egész napot pancsolással töltöttük, ami a következőképpen néz ki:
betrattyogsz a vízbe és tulajdonképpen hullámszörfözöl csak deszka nélkül. vársz egy alkalmas hullámot (elég hamar ki lehet tapasztalni, melyek a jók) és mikor már közel van elkezdesz úszni a part felé mint ***** (mindenki beszól h. káromkodok itt a blogon, de ez van) és mikor a hullám odaér felkap és kivisz, vagy legalábbis visz tíz húsz métert. Elég király játék :) Tesók azt mondják ezek még nem is olyan nagy hullámok, de azért fincsi volt... egész nap ezt csinálni kábé olyan fárasztó, mint végigvésni egy napot a nagy hiltivel :)) kajáltunk is közben.. én kebabot ettem, ami egy kicsit se hasonlít az otthoni gyrosra, de elég fincsi volt.
A strandok, felhőkarcolók környéke a belváros, az tömve van turistákal, érdekessége, hogy arrafelé a legolcsóbbak a dolgok...
A lakókörnyék, majdnem mindenhol egyforma: cuki kis házak, és rengeteg dimb-domb minden irányba. Járókelők max kószálnak. Ezeken a helyeken, ha jön valaki kapásból rádnéz, mosolyog, és köszön...

Ma voltam előszőr suliban, jó lett az angol tesztem is, beraktak magas csoportba, és már azon agyalunk h. tudnánk átnyomni a befizetett pénzt, hogy inkább egyből valami letelepedési szempontból értékes szakmát tanuljak. (ezt engedi a suli, angolom alapján javasolják is, csak még agyalunk mi legyen, meg hogyan..) Mindenesetre pár hetet még lenyomok angolon, amíg aklimatizálódok.
Muszály is mert ez a 4O fokos hőkülönbség nem kicsit fektetett meg. Nincs olyan meleg, mint otthon augusztusban, de a 2O perces séta után a suliba, örültem h. nem kaptam szívrohamot. Délután már úgy mentem vissza h.: papucs, rövidgatya, és csontvizes poló lógott a fejemen, és így sikerült éppenhogy nem beszédülnöm.
Suli után azért csobbantunk egyet, de borús volt az idő, és ott ahol épp voltunk szar volt az óceánmeder, és nem jól törtek meg a hullámok, de nehogymár ezen panaszkodjak :)
Most este kilenckor úgy ülünk itt ricsivel laptopok elött, h. alsógatyában vagyunk, tacsak vizes pólókba tekerve, pedig nyitva az ablak és a ventilátor is megy.

Na most nem voltam nagyon vicces :) lehet nem volt rá hangulatom... vagy talán csak akkor tudok poénkodni, ha káromkodok is :) ha erről van szó, akkor meg kell hozni a döntést... és jönnek majd a bazdmegek :)))

No comments: