Friday, February 27, 2009

Dáv megérkezett...

by Dav

Hát szevasztok... :) immár a harmadik hülyegyerek is itt lógatja a pöcsét az ausztrál fövényen :)

Hát jobb rendezési elv hijján beszámolok kronológia sorrendben:

A londoni leszállás gyönyörű volt, éjszaka felhők felett. Ablaknál ültem, pont a szárny mellett, és ahogy a gép bedőlt h. rákanyarodjon a futópályára na az elképesztő látvány volt. Sokkal inkább tűnt leszállásnak űrhajóval egy másik bolygóra, mint egyszerű repgép landolásnak. Az is király volt ahogy átment a felhőrétegen, de alatta a kivilágitott london... na az volt über über über :)))

londoni reptéren közölték, (mert megkérdeztem) hogy a rágyújtást hongkong-ig felejtsem el (mivel a transitban vagyok). Na ez nem tetszett... :) A london-hong-kong szakasz katasztrofális volt, a szétszánkózott seggem eléggé kellemetlenül érezte magát 2O órán keresztül ugyanabban a székben. A hong-kong-i 6 óra várakozás a transitban ehhez képest kellemesen telt, még cigizni is lehetett pár helyen.. A hong-kong brisbane szakasz hasonlóképpen ótvar volt sőt még kényelmetlenebb, de szerencsére az "csak" 12 óra volt. asszem..

Aludni nem sokat aludtam, csak ilyen 2O perceket kábé.

A konkluzió mindenesetre az, (és srácok is így vannak ezzel) hogy annyira kellemetlen az út, hogy inkább ki kell fizetni az első osztályt, mert hónapokig gépet se akarok látni. Szóval vagy elsőn megyek haza, vagy úszok :))

Na a vámvizsgálatokat teljesen megúsztam, még a gyógyszereket se nézték meg. Gondolom látták rajtam h. nem izzadok és izgulok úgy mint egy gépágyút csempésző terrorista, szóval le se szartak. Akár egy kiló füvet is hozhattam volna :)) de ezt azért nem ajánlom..

















Brisbane-ben már várt a család (mindhárman) és mentünk kocsival a házhoz. Hát útközben még megálltunk, h. vegyenek nekem egy használt PC-t , amibe be tudom rakni a vinyót, meg monitort, szóval a seggem is ki van nyalva. Van cuki saját szobám is, mivel riics megint sátorban alszik. (nem normális :)) )

Aztán átmentünk srácokkal a lengyelekhez, meg pancsoltunk óceánban. Na igen.. nem voltak nagyok a hullámok, de azzal a tudattal fürdeni h. 2 nappal korábban még szánkóztam a kertben, az nem kicsit volt fíling...

Lengyelek jó arcok, és végre volt lehetőség normálisan tesztelni az angolomat. Elég állat.. ha most erre még rábaszom ezt a 6 hónap tanfolyamot, akkor nem hiszem h. sok problémám lesz..

Van két icipici cukimuki kutyulumutyulijuk is. :)) zsírpete aranyosak. a fehér az tiszta labrador, a fekete meg nem tudjuk. hasonló de az keverék lesz. talán rotweiler vagy dobermann lehetett a másik..

Aztán jöttünk vissza, este filmnézés, tekerés. Engem enyhén szólva megfektetett a cigi. Többnapos nem alvás után, full új helyen nem volt a legjobb ötlett, be is pánikoltam mint picsa, de hálistennek már elég jól megtanultam kezelni. elmentem aludni azt kész.

Tervek: itt is van reggeli bringás újságkihordás, mint amit amcsi filmekben lehet látni. Na azt szívesen melóznám, annak utána fogok érdeklődni. Az úszásoktató suli meg vízumhosszabbításhoz nem jó, meg rövid, valszeg azt hamar el fogom kezdeni már angol mellett és akkor lehet tudok majd oktatni. Ha meg srácoknak van/lesz ácsmelójuk megyek velük.

Mindjárt lépünk, be kell menniük a szörfsulijukba, én meg megyek velük pancsolni.. :)

Repülőn meg tegnap ágyban fekve volt alkalmam elgondolkozni ezen azon.. hát hiányozni fogtok mint picsa! szeretlek titeket, puszilok mindenkit, remélem ugy alakul az életünk h. fogunk még együtt élni.

sziasztok.
folyt köv...

1 comment:

. said...

most érkeztem haza,
örülök, hogy azért nem zuhant le egyik gép se.
meg jó, hogy valami azért odavisz.
hajóval például ellehetne oda utazni?
egyszer majd bejátszom.
valósísd meg az álmaidat!
most már tényleg!
nincs lustulás.
melozni kell, mert az gyümölcsöt hoz.
hey..
m.