Saturday, February 28, 2009

hullámszörfözés és egyebek

by Dav

... el is mentünk tesók szörfsulijába, ahol el is kellett tölteniük egy vagy két órát szörfözéssel (szegények) én meg akkor már mentem velük..

nos.. minden előzetes feltételezésemmel ellentétben hullámszörfözni picsa nehéz. na nehogy azt higgyétek, hogy nehéz volt felálnom a deszkára... odáig el se jutottam. :) bemenni a vízbe a hullámokkal szemben, deszkával a kezedben, az már olyan falat, hogy fél órán belül tuti lihegsz. kábé ötöt lépsz előre, aztán a hullám hátrabasz négy lépésnyit :) a max siker az volt h. úgy ahogy ki tudtam jönni egyszer a deszkával ugy h. feküdtem rajta.. hááát rohadt gyors. nagyon..
képzeld csak el... nem.. annál is gyorsabb :))
kapásból annak örülök h. túléltem. ezek még mindg nem voltak nagy hullámok, de a deszka műanyag madzagjával a lábamra tekeregve sikerélmény volt nem megfulladni :)) aztán ha elengeded a dezskát a hullám elviszi és a madzag nem kis tempóban rántja ki a lábad.
most vagy az lesz h. rászánok tíz évet, míg megtanulom, hogy megmutathassam az óceánnak ki itt a kemény gyerek, vagy szarom le és megvárom míg szerzünk egy kyte-ot.
asszem utóbbi lesz.. az óceán nagyon is tudja már h. nem vagyok olyan kemény gyerek :)
mindenesetre az biztos, hogy a
"szia baby, nézd h. tudok hullámszörfözni " nem lesz a csajozószövegem :-))

aztán ökörködtünk deszka nélkül is a hullámokban.. az jó flash volt.
aztán életemben először ettem szusit, sushit vagy hogya****banírják.. fincsi volt :)

este meg volt itt egy kis házavatóbuli. a két lengyel srác jött át, meg anyu volt osztálytársa :) meg egy kriszti nevü csaj akit a campingből ismer.

a buli jó volt. ricsi hamar eljutott az ölébe hajtott fejjel üldögél egyedül állapotába, de hát ismeritek ricsit :) azért tízpercenként odamentünk hozzá baszogatni egy kicsit :)

a lengyel srácok itt aludtak, kriszti is de már lelépett. én a teraszon aludtam szóval elég hamar ébredtem, most írok, de már fejezem is be, mert kezd kelni a nép..

pussz
f.k.

No comments: